Oamenii fericiti citesc si beau cafea de Martin - Lugand

"Tocmai ajunsesem in fata cafenelei mele literare. Felix nu era acolo, logic. Dar cerul albastru era intotdeauna prezent la intalnire; am zambit inchizand ochii. Eram pur si simplu in stare sa profit de bucuriile mici si simple. Faceam deja asta, ma simteam deja mai bine. Mi-am atins verigheta. Intr-o zi o voi da jos. Poate pentru Edward. Am auzit telefonul sunand. Era timpul sa muncesc. inainte sa intru, am aruncat o privire spre firma. Oamenii fericiti..."




M-a atras  titlul si de curiozitate am inceput sa o citesc .Am constatat in final ca titlul este potrivit. Am citit-o pe nerasuflate. Chiar mi-a  placut. Incepusem chiar sa visez cum ar fi daca  as avea  si eu o cafenea literara...Concluzia.....orice om are in ADN acele abilitati care-l ajuta sa lupte pana reuseste sa faca ce si-a propus si sa ia mereu de la capat viata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu